Congrese

Al XV-lea Congres al Federației Române de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice

Perioada:  08-11 noiembrie 2017
Locație:  Hotel Ramada, Sibiu, str. Emil Cioran, nr. 2
TAXE DE PARTICIPARE
Categorie participanți Taxa de participare
Medic specialist diabet, nutriție, boli metabolice 400 RON
Medic specialist altă specializare și specialiști din alte domenii 500 RON
Medic rezident, specialitatea diabet, nutriție, boli metabolice 75 RON
Medic rezident altă specialitate 120 RON
Asistent medical membru ARED 100 RON
Asistent medical non-membru ARED 150 RON
    Nutritionist (abs. Facultatea de Nutritie) 75 RON
Medic de familie – specialist, rezident 75 RON

Studenții la medicină beneficiază de participare gratuită (în limita locurilor disponibile). Pentru a beneficia de această gratuitate, este obligatorie prezentarea carnetului de student la inregistrare.


INFORMAȚII GENERALE

 

Taxa de participare      
Plata taxei de participare se poate face online, cu cardul, sau prin transfer bancar, pe baza facturii proforme emise automat la înregistrare.
Taxa de participare include materialele aferente evenimentului, accesul în sala în care se prezintă lucrările, accesul la pauzele de cafea și mesele de prânz organizate, precum și accesul în zona expozițională.
Taxele achitate nu se vor returna în caz de neprezentare!

Materialele/Certificatul de participare 
În cazul neprezentării personale în cadrul evenimentului, achitarea taxei de participare nu presupune primirea materialelor pregătite sau a certificatului de participare. Acesta va fi eliberat la sfârșitul evenimentului doar pentru persoanele care au participat personal la eveniment.
Certificatul de participare poate fi solicitat de către un delegat, numai în condițiile în care persoana pentru care este solicitat a participat la lucrările Conferinței.

Înscrierile pe loc   
Participanții care se înscriu pe loc  vor primi materialele aferente evenimentului și vouchere pentru accesul la mese în limita disponibilității.
Pentru a beneficia de toate materialele unui eveniment, vă rugăm să efectuați înregistrarea online, în termenul stipulat pe site.

Ecusonul                      
Ecusonul se primește personal de către fiecare participant, odată cu ridicarea materialelor de la secretariatul evenimentului.
Purtarea ecusonului este obligatorie pe toată durata evenimentului.
Accesul la pauzele de cafea, de prânz, precum și la mesele de seară se va face exclusiv pe baza ecusonului primit personal de către participanți.

Mai multe detalii – Click AICI